خانه هوشمندرباتیکمحتوی اختصاصی "فناوری هوشمند"

استقرار ربات‌های خدمات مهمان در هتل‌ها

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

شرکت مدیریت خدمات مهمان Brick Hospitality با Relay Robotics برای استقرار ربات‌های خدمات مهمان در سراسر هتل‌هایش همکاری می‌کند.

به گزارش فناوری هوشمند و به نقل از hoteltechnologynews؛ در راستای پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای خدمات مهمان‌نوازی بهینه‌تر و کارآمدتر، شرکت Brick Hospitality ربات‌های خدمات مهمان را در عملیات روزانه‌ی تمام هتل‌های خود ادغام کرده است. این شرکت پیشرو در زمینه مدیریت خدمات مهمان مستقر در سن دیگو، تنها گروه مدیریت هتل با ربات‌های خدمات مهمان در تمام مکان‌های تحت مالکیت و بهره برداری خود است. این شامل سه هتل برتر آن‌ها می‌شود: هتل هیلتون گاردن در سن دیگو-دل مار، سوئیت‌های خانگی توسط هیلتون سن دیگو-دل مار و فرِدِیر فیلد بای ماریوت سن دیگو شمالی/سن مارکوس. این ابتکار پیشرفته، تعهد Brick Hospitality به نوآوری و خدمات استثنایی به مهمان را برجسته می‌کند.

رابرت راوخ، مالک هتل و رئیس هیئت مدیره Brick Hospitality گفت: «ربات‌ها جایگزین انسان‌ها نمی‌شوند، بلکه بهره‌وری و خدمات مشتری را بهبود می‌بخشند و همچنین امنیت را تامین می‌کنند. ربات‌های Relay به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند و به تیم ما اجازه می‌دهند تا همچنان به وظایف خود با بازدهی بالا برسند.»

بیشتر بخوانید: ربات‌های سیار خودران کم‌ارتفاع برای تولید انعطاف‌پذیر

این ربات‌ها برای کمک به کارهای مختلف طراحی شده‌اند تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برای مهمانان تضمین کنند. Brick Hospitality با Relay Robotics برای نقشه برداری از تمام هتل‌های خود همکاری کرده است تا امکان حرکت بدون مشکل ربات‌ها در سراسر محوطه فراهم شود. مهمانان می‌توانند به سادگی با پذیرش تماس بگیرند و حوله اضافی درخواست کنند و ربات به سرعت آنها را تحویل خواهد داد.

Relay Robotics
Relay Robotics

ویژگی ها و مزایای کلیدی Relay Robotics:

  • دسترسی شبانه روزی: ربات‌های خدمات مهمان Brick Hospitality به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند و تحویل به موقع خدمات اتاق سرویس را ارائه می‌دهند.
  • نظارت امنیتی پیشرفته: این ربات‌ها مجهز به سیستم دوربین و حسگرهای پیشرفته هستند که با ارائه نظارت و پایش لحظه‌ای، امنیت محیط را برای مهمانان و کارکنان تضمین می‌کنند.
  • تعاملات سرگرم کننده و جذاب: این ربات‌ها می‌توانند جوک بگویند و برقصند، عنصری سرگرم کننده و جذاب به اقامت مهمانان اضافه کنند و تجربه‌ای به یاد ماندنی برای مهمانان در تمام سنین رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: ABB پلتفرم کنترل رباتیک نسل بعدی OmniCore را راه اندازی کرد

وید فایفر، مدیرعامل Relay Robotics می‌گوید: «ربات‌های Relay با رهایی اعضای تیم از وظایف تحویل، به هتل‌ها کمک می‌کند تا منابع انسانی خود را بهینه کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روی مسائل مهم‌تر و رو در روی با مهمانان تمرکز کنند. علاوه بر این، Relay سفارش‌های خارجی غذا و نوشیدنی را به صورت آنلاین ساده‌سازی می‌کند و با امکان سفارش مستقیم به اتاق مهمان از طریق کد QR اختصاصی، درآمد مکان‌های هتل (رستوران، اغذیه و نوشیدنی فروشی، کافی شاپ، فروشگاه و غیره) را افزایش می‌دهد. به طور متوسط، این کار باعث ایجاد چندین هزار دلار درآمد اضافی در ماه می‌شود و می‌تواند تا ۱۰۰۰۰ دلار هم برسد.»

Brick Hospitality بر این باور است که این ابتکار نه تنها آن‌ها را در صنعت رقابتی مهمان نوازی متمایز می‌کند، بلکه سطحی منحصر به فرد و ارتقا یافته از خدمات را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. آن‌ها قصد دارند ربات‌های تحویل خدمات را در جدیدترین هتل خود – یک Cambria by Choice Hotels در Imperial California – که قرار است در جولای ۲۰۲۴ افتتاح شود، بگنجانند.

بیشتر بخوانید: شرکت‌های معدنی استرالیا پیشگامان انقلاب رباتیک

کانال تلگرام  رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا